ZADBAMY O TWOJE URZĄDZENIA

Serwis dla klientów FRIGO

Dla naszych klientów oferujemy pełne wsparcie serwisowe przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Dzięki dedykowanemu opiekunowi Państwa awaria zostanie szybko i skutecznie usunięta.

Kompletna usługa, od dostarczenia urządzeń, przez montaż aż po pełne wsparcie serwisowe.

FRIGO


Serwis FRIGO zapewnia profesjonalizm oraz szeroko pojęte zrozumienie branży HVACR.  Dzięki różnym doświadczeniom związanych z branżą nasz serwis jest nie tylko na bieżąco z trendami krajowymi, ale również Europejskimi. Regularne delegacje do fabryk, oraz oględziny na obiektach wymagających serwisu dają naszemu działowi przewagę dzięki czemu możemy zagwarantować nawet w trudniejszych czasach właściwy dobór części zamiennych, oraz odpowiedni czas reakcji na zgłoszenie serwisowe. Dzięki regularnym szkoleniom, udziałem w konferencjach i targach branżowych jesteśmy w stanie odpowiednio dostosować się do potrzeb klienta, oraz zrozumieć specyfikację jego branży. Dodatkowo dzięki ogromnemu doświadczeniu naszego zespołu jesteśmy w stanie zapewnić obsługę, oraz produkty w szybszym czasie i przy konkurencyjnych cenach przy zachowaniu Europejskich standardów i jakości.


Gwarantujemy:

  • indywidualny dobór rozwiązania dla każdego klienta
  • odpowiednią dbałość o długoletnie działanie urządzeń
  • właściwe ustalanie priorytetów wykonywanych napraw
  • doświadczenie w pozyskiwaniu części zamiennych 


Usługi w zakresie serwisu:

  • Kompleksowa obsługa serwisowa sieci obiektów komercyjnych na terenie całego kraju
  • Mobilne zarządzanie grupami techników 
  • Konserwacja i optymalizacja systemów oraz urządzeń
  • Przeglądy okresowe i kontrole szczelności
  • Monitoring zdalny systemów 
  • Centralny Rejestr Operatorów

Serwis FRIGO to...

Profesjonalizm i wysokie kwalifikacje ekip • Profesjonalne narzędzia do wykonywania prac (manometry, pompy) • Użycie ekologicznych czynników chłodniczych • Procedury BHP • Warsztaty i szkolenia dla ekip

Serwis 24/h

Zasięg na całą Polskę

Przeglądy gwarancyjne

Dedykowany opiekun

Responsywność

Najwyższa jakość

Najczęściej zadawane pytania serwisowe

W tej części przedstawimy Państwu pytania i odpowiedzi z dziedziny chłodnictwa i klimatyzacji z jakimi się najczęściej spotykamy. Jako specjaliści lubimy zgłębiać i rozwiązywać różne problemy, oraz dzielić się wiedzą z tego zakresu.
  • stosuje się je do przechowywania produktów spożywczych w gastronomii
  • w sklepach, aby umożliwić sprzedaż produktów w odpowiedniej temperaturze do spożycia
  • w czasie transportu produktów
  • aby zapewnić znaczne wydłużenie świeżości produktów i umożliwić przechowywanie ich przez określony czas
  • Brak okresowych przeglądów technicznych
  • Awaria mechaniczna – kod alarmu na sterowniku
  • Użytkowanie niezgodne z instrukcją obsługi
  • Metodologia pomiaru wykonana przez użytkownika

W przypadku zapełnionej komory mroźniczej, która ulega awarii, w pierwszej kolejności należy zabezpieczyć posiadany towar i przenieść go do urządzenia zastępczego (zamrażarka, szafa mroźnicza, itp.), co ograniczy możliwość wystąpienia jakichkolwiek strat oraz wezwać specjalistyczny serwis chłodniczy.

  • Brak przeglądów okresowych technicznych
  • Użytkowanie niezgodne z instrukcją
  • Awaria mechaniczna – kod alarmu na sterowniku

Przeglądy okresowe są warunkiem zachowania gwarancji producenta. Regularne wykonywanie czynności konserwacyjnych zapewni długą i bezawaryjną pracę urządzeń, a także pozwoli zmniejszyć pobór prądu przez urządzenia chłodnicze. Zaobserwowanie nieprawidłowości technicznych we wczesnym etapie ich wystąpienia, ograniczy skutki oraz koszty poważnych awarii. 

Wyróżnia się kilka powodów wykonywania badania szczelności instalacji w agregatach; okresowe, po usunięciu nieszczelności, czy też przy zainstalowaniu nowych urządzeń. Urządzenia chłodnicze zasilane fluorowanymi gazami cieplarnianymi mogą byś serwisowane wyłącznie przez osoby z tzw. certyfikatem F-gazowym. Kontrole okresowe prowadzi się metodami: pomiaru pośredniego oraz bezpośredniego W przypadku urządzeń chłodniczych opartych na fluorowanych gazach cieplarnianych w ilości powyżej 5 ton ekwiwalentu CO2 muszą być sprawdzane co roku.
  • nieszczelność układu i ubytek czynnika chłodniczego
  • spadek ciśnienia, zapowietrzenie układu
  • zalanie sprężarki czynnikiem chłodniczym, utrata oleju
Możliwości jest kilka, lecz mimo bardzo dobrego współczynnika COP, nie każdy typ pompy musi być opłacalną inwestycją, zależnie od typu źródła ciepła koszt inwestycji w p. c. może się znacznie różnić. Powoduje to dużą różnicę w stosunku do oszczędności, oraz zwrotu inwestycji – w okresie długiego użytkowania lat powstaje ryzyko zmian cen dostaw prądu, należy pamiętać o tym, jak i również, że pompy ciepła potrafią przynosić dużo większe oszczędności niż zamierzone w wyniku odpowiedniej nastawy sterowania oraz wyboru taryfy dostawy prądu.

Dla naszych klientów oferujemy serwis i wsparcie 24/h

Nasz serwis jest dostępny pod telefonem przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.

Dla klientów, którzy eksploatują systemy chłodnicze oraz klimatyzacyjne FRIGO zapewniamy wsparcie serwisowe na każdym etapie.

Dzięki rozbudowanej sieci specjalistów w całej Polsce i nie tylko możemy zapewnić Państwu odpowiedni czas reakcji względem danego zgłoszenia.

Zgłoszenie serwisowe

Dział serwisu FRIGO

Kontakt awaryjny do koordynatora serwisu